ATENTIE ROMANI , CEI CARE TRANZITATI AUSTRIA SI UNGARIA !



    Ilie Tundrea , un roman care tranziteaza des Austria si Ungaria face un apel catre toti si sa  atragă atenția tuturor celor care folosesc aceast intinerar, pentru a fi foarte ,foarte atenti in parcarile si benzinarii ,caci s-ar putea sa fiti talhariti de grupuri de nenorociti , talhari , romani .Cine calatoreste , sau au calatorit pe strazile din Austria si Ungaria ,dar este valabil in toata Europa,stiu bine ca de multe ori cei care incearca sa talhareasca ,asteapta ca victimele sa aiba un minut de neatentie ca ei sa actioneze si sa fure tot ce pot.Redau si eu mai departe acest apel , scris de Ilie Tundrea pe pagina lui de Facebook , care a avut un impact imens si a fost distribuit pe reteaua de socializare :
 
   „ATENȚIE! La Shell-ul de la Nickelsdorf (ieșirea din Austria) acționează o trupa de tâlhari romani, azi-noapte , la 01:30 in timp ce am intrat sa achit motorina mi-au înțepat roata din dreapta spate!… Norocul meu ca am observat. Am rămas sa schimb roata in stația PECO si atunci i-am văzut cum au acționat pe un autocar de Atlassib cu alba-neagra si buzunarit!
A venit caldura si au ieșit la treaba, erau vreo 8-10…cei de la PECO ori din complicitate ori de frica nu se bagă, nu au vrut nici sa cheme poliția….Eu zic sa profitam de Facebook si sa distribuim sa afle cât mai multi romani!” . Am observat ca in momentul in care autocarele opresc pe partea stanga la lumina , partea cu usa nefiind luminata (asa e parcarea),pasagerii, necunoscandu-se intre ei ,pot fi foarte usor inselati .Hotii intra in autocar pe usa din fata , iau ce apuca si apoi coboara la mijloc.În cazul său, oprindu-se la o benzinărie, aceștia au profitat de faptul că șoferul intrase înăuntru pentru a plăti combustibilul și i-au spart un cauciuc. Ideea hoților era ca el sa rămână în pană în spatele benzinăriei unde să poată fi tâlhărit.Din fericire, acestuia i-au venit în ajutor angajații din benzinărie, care au acceptat să cheme poliția, la solicitarea acestuia."spune in apelul sau pe pagina personala facebook Ilie Tundrea.Si face bine ,un gest pe care toti trebuie sa-l apreciem
  In decursul anilor  calatorii care foloseau acest traseu, dar si cel prin Slovenia,  au fost tinta furturilor de multe ori cei care fac aceste talharii sunt bande bine organizate din Romania deci faceti ATENTIE!


Comentarii